24.2.2017

Venni ♥

Mä en kestä. Sain yhdeltä ihanalta asiakkaalta palautteen, jota melkein itku silmässä lueskelin. Mulla on ihania asiakkaita joihin kaikkiin tutustuu enemmän ja vähemmän jo ennen kuvausta.  Nää palautteet antaa mulle uskoa siihen mitä teen ja suurempaa intoa jatkaa.





" Kuvausten sopiminen kanssasi kävi jouhevasti ja kuvat otettiin täysin lapsen aikataulun mukaan, hienosti taisit ottaa huomioon jopa päikkärit.

Aikaa en muista, miten kauan kuvaukseen meni, mutta eipä kelloa tainnut katsoa kukaan muukaan. Mielestäni meidän kuvaussessio oli hyvin leppoisa, rento ja välitön. Niin luonteva, että pikkuherra 1-vee oli aivan elementissään. Nauroi ja poseerasi reippaasti eikä vierastamisesta ollut mitään havaintoakaan! Eniten hiki taisi tullakin äidillä, kun yritti ohjata katsetta oikeaan suuntaan.

Taustat olivat meidän makuun hyvät ja rekvisiittaa oli tarpeeksi. Otimme myös oman vanhan lastenjakkaran kotoa mukaan, jolla pikkumiehen olikin kiva taiteilla. Kuvat olivat tunnemaailmaltaan juuri sitä, mitä hainkin; hieman vanhantyylisiä, huumoria unohtamatta!



Jonna, olet valokuvaajana aurinkoinen, iloinen ja kannustava. Olen niin tyytyväinen sekä palveluun että kuviin, että olen suositellut Sinua muillekin ja pysyn asiakkaana jatkossakin. Kuvausten jälkeen minulla oli hieman epätodellinen olo; kuinka hyvin ja helposti kuvaus sujuikaan! Jotenkin olin varautunut vierastamiseen, jäätymiseen, kiukutteluun ja väsymiseen, mutta vielä mitä! Päivä meni paremmin kuin hyvin.


Valokuvat olivat hyviä ja hintakaan ei kirpaissut. Kuvia oli niin paljon, että valinta oli todella vaikea! Kuvien tilaus oli vaivatonta (kunhan pääsi juonesta kiinni) ja kaikki halukkaat saivat tilata mieleisensä kotiosoitteeseen. Näppärää!  Pahvipohjukkeista puuttui vaihtoehto, jossa olisi ollut valkoinen pahvi ja hopeinen reunaviiva. Olisikohan ollut koossa 10*15, en ole ihan varma. Otimme sitten harmaalla pahvilla.

Kuvien alalaitaan olisi ollut kiva saada nimesi näkyviin☺"


Mä en voi tämmösen palautteen jälkeen sanoo oikeesti muuta kuin kiitos Teija ♥

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi! Koska haluan huomata kaikki saamani viestit (ja vastata niihin!) julkaisen viestit vasta, kun olen lukaissut ne itse läpi ^_^ !

© IKUISTETAAN TUNNE.

valokuvaaja Kankaanpää, valokuvaaja Karvia, perhekuvaus, muotokuvaus, studiokuvaus, tapahtumakuvaus, hääkuvaus, hautajaiskuvaus, joulukorttikuvaus, minikuvaus, huomenlahjakuvaus, lapsikuvaus, Jonna Lentovaara

Maira Gall